КОНТАКТЫ
ТЕЛЕФОНЫ

Реєстрація ТОВ (ООО) під ключ

Необхідні документи:

  1. паспорт громадянина України;
  2. реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  3. квитанція про оплату послуг ТОВ "Юридичне Об'єднання "Правова Столиця" у розмірі: 
  • 2150 грн. (ТОВ без ПДВ),
  • 3150 грн. (ТОВ з ПДВ),
  • + 150 грн. за кожного наступного засновника.

Порядок реєстрації:

1) При першій зустрічі Ви підписуєте : 

  • протокол,
  • статут,
  • довіреність,
  • договір-доручення з ТОВ "Юридичне Об'єднання "Правова Столиця",
  • картку № 1 про державну реєстрацію.

2) При другій зустрічі (через 10 робочих днів)

1. отримуєте :

  • зареєстрований статут,
  • зареєстрований протокол,
  • виписку,
  • свідоцтво ЄДРПОУ,
  • свідоцтво платника ПДВ / єдиного податку,
  • печатку;

2. підписуєте акт прийому-передачі послуг з ТОВ "Юридичне Об'єднання "Правова Столиця";

3. отримуєте знижку постійного клієнта на бухгалтерське і юридичне обслуговування.

 Прайс-лист

Для реєстрації ТОВ вам знадобиться надати нам наступний пакет документів:

• копії свідоцтв і статут засновників;

• копії ідентифікаційних кодів та паспортів посадових осіб та засновників;

• якщо засновники є приватними підприємцями, то також знадобляться свідоцтва про держреєстрацію.

Реєстрація підприємства «під ключ» щодо цінового плану включає в себе:

• витрати на нотаріуса;

• оплату держмита;

• реєстрацію в фондах, податковій інспекції та безпосередньо у реєстратора;

• виготовлення печатки для підприємства;

• консультації з питань ведення діяльності підприємства в перший місяць після реєстрації;

• реєстрацію в управлінні статистики з отриманням довідки.

 

Реєстрація підприємства з нашою допомогою - оптимальне рішення для початку бізнесу. Ми будемо раді проконсультувати щодо питань, які Вас цікавлять, а також надати подальший юридичний супровід вже зареєстрованого підприємства.

 

(044) 500-56-14
(063) 233-10-35

(067) 242-79-49
(050) 308-43-43

или задайте вопрос
юристу
онлайн